måndag 31 januari 2011

Sardinien

Tjabba, jag har varigt på Sardinien för test och träning nu i en vecka.  Kul att träffa hela teamet och se var riktigt bra ställe vi va på. Bodde i ett litet hus och utanför hade vi ett 7 min långt extrem/enduro prov. Vi tränade och testade där i 5 dagar. För mig var de bästa tänkbara träning då jag har varigt lite efter i berg och sten. Men det känns som att jag  lärde mig mycke och hängde med rätt så bra i slutet av veckan. Sista dagen åkte vi till en jätte fin cross bana. De var riktigt kul att få dra lite där. Nu är jag tillbacka vid fabriken och jag ska tvätta serva hojen lite och imorgon ska jag och Cody Webb ut och köra lite i bergen, sen bär de av imot Spanien till Jocke och Henke för att köra ihop med dom ett tag, på måndag kommer även Anders Eriksson ner och ska ha lite läger med oss!
/JC



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar