fredag 29 oktober 2010

Hej, jag ber om ursäkt för att det blev glest med uppdateringar, men vi har haft  strul med internet på hotellet. Idag fick vi äntligen containern så vi kunde plocka ihop och testa cyklarna, tråkigt nog  har vissa blivigt av med en heldel grejer. Hoppas allt kommer tillbaks nu bara. Jag har kört lite idag och allt känns bra, hojen går fint, men den blir lite slö nu när vi är på så hög höjd, plus att bensinen bara är på 93 oktan, men det är lika för alla. Vissa har jätte problem att få cyklarna att gå rent men jag har bara behövt gjort lite små ändringar i förgasaren. Imorgon bitti är det lite test som till sen göra det sista på hojen för att sedan ställa in den i parc farme. Sedan på kvällen är det invigning. Nu ska jag kila iväg till våran sjukgymnast och få mitt knä tejpat som jag skadade i frankrike sist.

/JC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar