måndag 18 oktober 2010

Lag-sm Hedemora.

Hej hej, Idag var det lag-sm i Hedemora, vi kom med starkt lag tycker jag, det var jag , Gurra Milling och Fredde Karlsson.  Jag startade och det började bra jag var iväg som 3a och jag var snabbt uppe som tvåa, rullade på bra halva första varvet, sedan så började strulet, jag körde in i ett träd och kylet sprack, så jag gick in och Gurra fick dra ut istället, vi tappade en hel del tid där, när jag fixat ihop hojen så var jag ut igen och körde en timme i slutet på tävlingen, då gick allt bra och jag kände att jag fått in flytet bra. Så jag är delvis nöjd med min dag men samtidigt väldigt besviken då jag gjorde att laget tappat mycket tid, vi slutade 4 och jag tycker att vi absolut borde varigt sämst trea.. Men så är det, det är bara att se framåt nu. På tisdag är det sista träningen med sixdays laget.

/JC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar